follow me ?

Salam Lebaran :)

 Selamat Hari Raya
Maaf Zahir & Batin !

aku mintak maaf kepada semua kawan2 aku
jikalau aku dah terkasar bahasa or terlebih melawak ngan ampa . .
aku harap ampa maafkan aku k ?
semua tu gurauan semata2 , aku mmg suka menyakat , maaf k kawan2  . .
harap raya ni bermakna , boleyh mengubati kesedihan aku k
maklum la raya taun ni single plak  . . sedih -.-
arhh , nak mai umah aku ? haha , mai la , tadak org , hehe
haha , raya raya jugak , semyang raya jgn lupaa
t aku serang rumah ampa pastikan kuih n ketupat sedap2 k ?
aku nak cari rendang merah ja nihh

baju melayu n' baju tshirt dah beli siap +
kasut dah beli +
 hehe
tema tahun ni , warna kuning  ,  huhu ,
raya sakan tahun ni  . .
nak konvoi ramai2 ngan kawan2 kelas yg sportingg

Salam Lebaran !
*selamat hari raya syg 


Selamat Hari raya ya kawan2  . .
hope korang bahagia disamping insan tersygg


#hope engkau bahagia  .bye
k la , nak prepare for raya , papay !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

This is afiz typewriter blogspot . Hope u enjoy it , Dont forget to follow , :) ...