follow me ?

Karnival pendidikan Sains & Teknologi

dilangsungkan pada 3 , 4 , 5 MEI 2010 . . .
di SMKGPI . . skola aku . .  HEHE . . .
macam2 ada kt karnival sains ni . .
ada pameran berangan pa ntah , gerai3 jualan , solarboat , roket , rumah contoh , menatang hitam bulat pa ntah  .. .  aku xcoba pon . . and macam3 lg la (!) . . gila best
jadi aku p0n mengambil kesempatan tak mau blajaq . . cari akai (!)
aku bertugas k . . bukan ponteng . . tak berfaedah ~
ni lha gerai yg aku jaga !
laku beb ! sedap lak to !

hari pertama shift aku ngan memba3 . . bertungkus lumus aku menjaga kedai tu . . punya la ramai org , ari prtama , serba baru , tak reti sgt . . tapi best jgk . . untung lha jugak . . macam3 ada kt gerai PBSM kami . . sedap3 makanan nya . . antara menu2 nya ialah
>nasi tomato
>nasi lemak
>karipap and donut
>air :: revive , twister , air2 kotak , air mineral . .

tp keesokan harinya dan harinya , org lain bertugas . . tapi kami saja cari akai xmau masuk kelas , so , kami pon bertugas , HAHA . . kami bolot ke 3ary kami jga . . mlas bg org lain jga . . tkot t lingkup . . ary kedua ada penambahan , benjamin bwk mai hot Dog , air milo , Nasi lemak . . dia bwk mai , tambah menu . .
apa3 pon gerai kami laku gila . . bnyk gerai kt situ , tp gerai kami laku sbb sedap . . tp gerai yg jual burger tu p0n laku gk . . yala . . juai burger , makanan sgera . . HAHA . . apa3 pon best gila 3ary ni . .
dah da pengalaman  . . best gile le . . mcm2 lg la . .
macam3 ada (!)
acara yang ada kt gpi 


terdapat bnyk gerai3 . . tp gerai kami sedap lg (!)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

This is afiz typewriter blogspot . Hope u enjoy it , Dont forget to follow , :) ...