follow me ?

O7.O5.2O10

waa . . . hari istimewa (!) . . hari jadi akuh ! its my birthday !
haha . . Ramai gila wish kt aku . .  ta sangka ramai juga yg ambil berat sal aku .
apa3 p0n , aku nak ucapkan TERIMA KASIH bnyk3 kawan3 sebab wish kt aku (!)

aku buat macam3 ary ni . .  First , aku kuaq makan roty canai ngan kawan3  . .
kenyang sudaa . .
lepas tu rancang nk g juscO , saja b0san duduk rumah . .
sesudah sampay jusco . . nak tgk Fast Five , tapy sadis ar ! , umuq ta cukup . .
at last , perabih duit kt men game ja la . .
perut lapar , so try la KFC lunch treat set A : famous bowl ngan air milo
haram rasa macam pa lg . .  nk muntah , pening aku ~

KFC famous bowl . .
loya aku makan benda niy
lepak3 kt juscO lama2 . . then , ttbe jmpa amirah tunku . . bdak FB . . cute deyh dy too . . dy pggil nk jumpa . . . jadi segan plak aku nak jmpa . . HAHA . . comel gila dy ,.. .
~~

~ last3 tak torah pnya pasai . . bergambar p la . . sory* klaw gmbaq grayscale , gmbaq blur , tu yg edit  . . camera murah , kawanya enset , HAHA bkn saia . . :P . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

This is afiz typewriter blogspot . Hope u enjoy it , Dont forget to follow , :) ...